Daoust is een Belgische HR-bedrijf van menselijke en familiale aard, al 70 jaar actief en momenteel in de derde generatie.
Het is een nalatenschap die vooral is doorgegeven door onze toewijding aan innovatie. #WeLoveSolutions !
We Love Solutions komt elke dag tot uiting via onze 3 vakgebieden:
- Interim & Recrutement
- Home Services
- Career Management
Doel interim : pionier sinds 1954 biedt Daoust Interim tjou opdrachten aan bij haar klanten. De perfecte gelegenheid voor jou om mooie, gevarieerde professionele ervaringen op te doen en een sterk LinkedIn-profiel op te bouwen. Je krijgt de kans om een job te krijgen in de sector van jouw keuze en voor elke gewenste duur: een dag, een week, een maand,… En we hebben gehoord dat 50% van de interimopdrachten leiden tot een voltijds dienstverband!
Swipen naar rechts hoef je niet meer te doen voor een match te krijgen: Daoust Recruitment zal je in contact brengen met de werkgever van jouw dromen! Naast interimwerk werven we ook voor onze klanten langetermijnmedewerkers aan in vast en tijdelijk dienstverband. Zowel in de private als publieke sector.
Iedereen is welkom! Of je nu werkzoekende bent of een (hyper)actieve werknemer, we zullen de juiste match voor je vinden!”
Interim of vast, het belangrijkste is dat jij het START-punt bent. Jouw verwachtingen, krachten en ervaringen zullen jouw carrière vormgeven. Voor jou betekent dit de garantie om de juiste baan te vinden. Voor ons is dit de voldoening van een job well done.
Daoust telt ook 3.500 huishoudhulpen die dagelijks 25.000 klanten in heel België helpen, en dat al 20 jaar lang.
Deze jarenlange expertise stelt ons in staat de perfecte tussenpersson te zijn tussen klanten en huisdhouhulpen: heb je hulp nodig bij het schoonmaken? Wij regelen het voor jou!
Er is één ding waar Daoust zich niet mee bezighoudt, en dat zijn de betaling. Deze verloopt via dienstencheques die bestelt kunnen worden bij Sodexo.
Dienstencheques zijn zeer strikt gereguleerd. Omdat we de wet graag respecteren (en binnen de lijnen blijven!), zijn er bepaalde taken die huishoudhulpen niet mogen uitvoeren.
De gezondheid van een bedrijf wordt niet bepaald door het eten van 5 porties fruit en groenten per dag (hoewel dat ook belangrijk is…), maar wel door het omringen met doeltreffende en gemotiveerde medewerkers. Het leven van een bedrijf is geen rustige rivier, maar eerder een menselijk avontuur dat wordt gekenmerkt door keuzes, veranderingen en uitdagingen die op de een of andere manier invloed hebben op de teams. Investeren in het beheer van hun carrière betekent het verschaffen van de nodige kompas om hen te leiden, hen te begeleiden en tegelijkertijd te zorgen voor hun tevredenheid en welzijn… en zo ervoor te zorgen dat ze koers houden ten opzichte van de doelstellingen.
Ongeacht het type bedrijf of organisatie biedt Daoust Career Management u een breed scala aan HR-diensten op dit gebied aan: Outplacement, Inplacement, Change Management, Individuele coaching (professioneel coaching), Assessment, HR Process Support, Team Engagement, Training Offer (professionele coaching),…
Om te voorkomen dat uw medewerker zich op onbekend terrein bevindt, hebben we een Body & Mind-benadering ontwikkeld. Hierdoor kan hij zijn loopbaanbeheer benaderen door naar zichzelf te luisteren, zich beter te voelen in zijn hoofd en in zijn lichaam. Deze aanpak komt tot uiting in begeleiding en coaching voor iedereen die gebruik maakt van onze diensten, of het nu gaat om bedrijfstrainingen of professionele coaching.
Outplacement in alle veiligheid
Aangezien het leven van een bedrijf niet per se een oase van rust is, komt het voor dat u afscheid moet nemen van een van uw medewerkers. Sinds 2001 begeleidt Daoust Outplacement deze personen met vertrouwen, empathie en doeltreffendheid.
Psssst! Wist u dat outplacement in België wettelijk verplicht is voor elke werkgever die een werknemer ontslaat die ouder is dan 45 jaar en/of met een opzegtermijn van 30 weken, maar ook in geval van beëindiging van de arbeidsovereenkomst om redenen van medische overmacht? Nu wel.
Jobcoaching
Onze trainingen:
- Persoonlijke ontwikkeling: tijdsbeheer, leiderschap, stressbeheer
- Communicatie: klachtenbeheer, actief luisteren, non-verbale communicatie
- Human Resources : personeelsbeheer, teambuilding, functioneringsgesprekken
- Verkoop : verkoop van luxeartikelen, zijn en denken als een “klantgerichte” professional
- Projectmanagement : implementatie, financieel management
Onze waarden
Welcome to the Family!